sommarlov :D

Alltså det är sommarlovet är så grymmt, fått ut så mycket av det lixom, hafft något att göra hela tin,

Den här senaste helgen var så SJUKT kul,
Den bärjade i onsdags, då kom Nethan till mig och Nelle, och då tog vi 2 dagar och bara slappade, käkade på donken och grejer,
Sen i fredags så skulle vi upp till dang men då var det inge folk där så vi drog till ladan och det sög, riktigt dålig bartender, och lite folk.,
så vi drog till hotellet istället, och de var smart för det var där alla var, men det hände inte så mycket just i fredags,
men sen i lördags när vi gick ut igen var det askul för då var Andreas ljungmark med,
och vi fick med oss typ 5 killar hem sen typ efter, ohc jahapp. där ligger det en främande skåning och sover på mitt golv,

Jag hr alltid hatad furulund men utan den skolan hade jag inte träffat er,
Nelle, Nethan, Andreas <3


Blir inge med strand nästa helg, men ska nog till hotellet i Eksjö (XD) med Nelle istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback