Lycklig ;)

Jag skrev nyss ett jättelångt blogginlägg här, men kom på att det är ju bara tråkigt att läsa så jag suddade allt och tänkte nu bara göra en liten lista varför jag just ikväll är sjukt lycklig och just nu har livet alla vill ha.

*Jag har de underbaraste av vänner
*Jag har en egen lägenhet
*Jag har pengar på kontot
*jag har en ny frisyr (som är hellt okej, den blir la kanske bättre när man vant sig)
*Jag har massa nya kläder och har börjat köpa klänningar i massor
*Jag har just vart på bio och sett Sex and the city
*jag har världens bästa granne
*Jag är singel och kan göra precis vad jag vill

En negativ sak bara, Jag ser inte Niccokick spela ikväll :(


Kommentarer
Postat av: stina

jag är glad för din skull. verkligen :) love ya







men jag är ganska mycket avis på punkten längst ned.

2008-07-26 @ 00:14:57
Postat av: bella

du är bra emma, glöm aldrig det! :)

2008-07-26 @ 13:52:15
Postat av: Makrill

Du är completed, och har alltid varit! <3

Jag är glad som har dig <3

2008-07-26 @ 18:13:35
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback