Talang

Jag sitter nu och kollar på Talang, och funderar på hur olika man är för att man kommer från olika ställen,
Alltså det känns som folk från storstan typ sjunger om kärlek eller något sånt men i norrland skriver de låtar om att döda myggor, XD,
Hade tänkt skriva ett riktigt långt inlägg om det här, men kom på att det skulle bli sjukt trisst att läsa

Ni är det en kille som sjunger typ Opera, sjukt coolt!
det är faktist välldigt vackert, inte upplevt det så tidigare, men nu senaste året har jag börjat gilla det, spc en kille i  amrikanska talang, han var typ en 14årig kille som har blitt mobbad hela sitt liv, men sjukt vad grymm han va!
och det var även den killen som sjäng nu med, men han från det amrikanska, han var GRYMM! det går typ inte förklara.




 

Hittade klippet igen

Kommentarer
Postat av: lisa

åh, jag hade aldrig sett de förr. börja tillomed lipa!!

2008-04-26 @ 09:31:54
Postat av: Emme

Jag gillar din sida alltså. Och killen sjunger som en ängel!
I småland skriver vi väl om att ta upp sten ur jorden antar jag.... ;)

2008-04-28 @ 14:16:29
URL: http://emmearr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback