...

Vår lärare tog upp och snackade om den nya gymnasieplanen som kommer framöver och snackade om idag, och jag tyckte den sög, sjukt dåligt,
Det är nästan så att jag funderar på att bli politiker, för jag blev så arg för det idag, Det värsta med det är att de ska ta bort IV och sätta dit ett 10de år i grundskolan för de som inte klarade det efter 9.
Hellt sjukt!
Jag hade ju aldrig klarat att gå ett år till i malund, det var ju de värsta åren i mitt liv, IV var ju det bästa som hänt mig typ...

Bevara IV!

Kommentarer
Postat av: stina

jag kommer att rösta på dig!

2008-04-11 @ 17:40:59
Postat av: Makrill

håller med! I will vote for you!

2008-04-11 @ 21:40:40
URL: http://makrills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback