dan före dopparedan

Nu har jag hjlpt mamma att baka kakor, rullat köttbullar och kroppkaor och klätt julgranen, nu pallar inte jag gör mar :P. nu ska jag sitta här och ena minuten kolla bdb och andra kolla om någon komenterat nåt i min blogg XD. har inget msn så rätt segt att sitta vid datorn, inte blitt så mycket av det det sista, men det kanske kan va bra. Jag kanske igentligen inte borde skriva blogg, eller det är ju kul att skriva men ja jag vet inte, känns tärr onödigt,
gör ju ialla fall inte ett skit med mitt liv, 18,5 år och mer än hälften av de åren har jag spenderat ensam instängd på mitt rum typ.

men så är det, BLÄ! Jag pallar inte jul, men vi ska ju ialla fall inte va hemma =D. det är skönt.

Kommentarer
Postat av: Makrill

Jo! Du måste skriva blogg! Jag befaller dig! :D

2007-12-23 @ 15:51:55
URL: http://makrills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback