...

Sjukt söknt att komma hem tidigt, vi slutade så tidigt att jag hann med 11.20 bussen =D, dock inte hemma förens 3 ialla fall, men ialla fall 3 timmar tidigare än vanligt :).

var en bra dag i skolan, typ :Pmatten har jag redan berättat om, och på multimeian gjorde vi typ inget:P, jag och Carlemar satt och försökte övertala Anton om att Hannah Montana är Ett bra program typ :P. och så satt jag och bella och kollade massa om någon "profet" på nätet, han har typ förutsoått massa grejer, som hittler och world traed center(stavning) och att det ska bli ett tredje världskrig och massa, skitcoolt, fasst å andra sidan står typ samma saker i biblen.

Sen var det julspex, det var la så där, vissa grejer var kul, men inte direkt det bästa man sett, det bästa var när det kom in en tjej med en skylt som det stod lina på (hon heter lina på riktigt) och så kom det in en kille med paraply och gick över henne :P.

Ps. Såg snyggeric (2an i idol förra året) på mitt tåg i morse :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback