...

Sitter i skolan och borde jobba med multimedian som jag ligger aset efter i! men jag pallar inte så jag skriver här istället.

morgonen idag var lite spc, bråkade med morsan, skrek massa och massa, när jag sen sprang iväg till tåget så gick det förbi lång där borta så då missade jag det, så jag fick snabbt gå hem igen, men mamma var inte verken sur eller arg utan hon körde snällt in mig till skolan. jag kom hit typ 10 minuter före jag brukar :S *gäsp*.
men det var en rätt trevlig bilresa, mamma sa att hon och farsan hade snackat ett tag om att sälja huset för att dom inte pallar med gården mer, och det var la hellt okej, blev värre när hon sa att vi kanske måste göra oss av med djuren :(. men det kommer nog gå bra, dom gör sig inte av medd dom om jag säger nej :P. 

och så snackade hon även om att min syrra antagligen har arserges (stavning) men det var ju inget nytt för det har ju jag ovh bror min snackat om länge att det är någe fel på henne, men nu är det tydligen lunch!



Kommentarer
Postat av: Makrill

You rock

2007-12-12 @ 17:37:53
URL: http://makrills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback