Drömmar

Jag ligger och funderar på mia drömmar, det finns ju så mycket man vill göra men inte vågar hoppas på att någonsin kunna göra,

Jag vill komma in på massa skolor så att det bara är att bestämma sig för vilken skola man vill gå på,
Jag vill åka tåg genom Europa och spc till Paris, någons som vill hänga med?
Jag hade viljat kunna sjunga, det är dock en en dröm som inte kommer uppfyllas,
Och så klart! jag vill träffa min livs kärlke! jag har fortfarande den där barnsliga fantasin om att man kommer kunna hitta den rätta i ganska ung ålder och kunna leva ihop för alltid!
Och så klart om en så där 6-7 år skaffa barn, lätt den största drömmen jag har men oxå den jag är mest rädd för.

Kommentarer
Postat av: bella

jag vill också till paris, so bad!!!

2009-01-23 @ 00:07:54
Postat av: Makrill

Vi kan tågluffa tsm!!!!!

2009-01-23 @ 11:48:30
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Nelle pelle

drömmar är till för att vara just drömmar, och för att uppfyllas :) ska vi åka till pariiiis, din lilla griiiis? (menar inte att du är en gris, det är från asterix & obelix)

2009-01-23 @ 13:46:11
URL: http://fuckaloo.blogg.se/
Postat av: Emme

Jag ar helt klart med pa Paris och Europa!!!

2009-01-29 @ 18:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback