50 sanningar om mig

1. Jag älskar mina vänner över allt annat


2. jag fyller år den 13de juni


3. Jag är i min bästa ålder


4. Jag har aldrig haft ett förhållande


5. Jag vill inte ta studenten


6. Jag tar studenten i juni


7. Jag har världens bästa släkt.


8. Jag tror inte att människor med mening är onda


9. Jag är rädd för att bli ensam


10. Jag tänker mycket


11.  Mer än hälften av min fritid spenderas vid dator och tv


12. Jag har lätt till skratt


13. Jag kan ibland få raseriutbrott om jag har vart deppig en lång period


14. Jag har inte upplevt mycket


15. Jag menar aldrig när jag säger att jag hatar någon i min familj


16. Jag skulle knappt kunna leva utan min bror


17. Jag har vart kär på riktigt 1 gång.


18. Jag hatar att vara beroende av andra människor


19. Jag alskar att skriva onödiga listor


20. Jag har bestämt mig för att få min blogg mer posetiv


21. Jag jobbar med att förendra min syn på mig själv

22. Jag är rätt så kass på att stava


23. Jag blandar ihop Dilba med emilia


24. Jag har världens bästa klass


25. Jag är rädd för krig


26.Jag försöker ofta vara rolig


27. Jag har sett ALLA avsnitt av andra avenyn


28. Jag tror på något som är större än världen


29. ... kanske gud


30.  jag är uppvuxen som kristen


31.  Jag älskar att laga mat


32. jag älskar att äta mat


33. Jag har aldrig varit full


34. Jag gillar att vara aktiv


35. Jag älskar skolan


36. Jag hatar lektioner


37. Jag har jobbat med äldreomsorg


38. Jag delar toa med någon jag inte vet vem det är


39. Jag borde börja träna


40. Mina engelskakunskaper är knappt användbara


41. Jag sjunger alltid


42. Jag vill komma in på en skola i bollnäs


43. ...Jag vill därför inte ha någon pojkvän


44. ...annars vill jag inget hellre en att ha en


45. Jag har galet jobbiga ideal på min drömkille


46. Jag har aldrig tränat någon sport


47. jag gör allt i sista minut


48. Jag är äcklig


49. Jag älskar musik


50. Jag jobbar på att inte ha så mycket fördommar


Kommentarer
Postat av: Nelle

vadå du är äcklig? :O

2009-02-10 @ 01:17:01
URL: http://fuckaloo.blogg.se/
Postat av: Makrill

Du är inte äcklig!!

<3

2009-02-10 @ 18:08:17
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback