Samvete

Jag och Helena skrev lite om samvete förut, och så skrev jag grejer som jag känner att jag har dåligt samvete över,
Typ som att snacka skit, dricka mycket cola, tänka elaka saker,
Då skrev hon en så lätt sak som jag tycker var så grymt smart.
Jag är mänsklig, Den tanken har aldrig slagit mig så förut, alltså näst in till alla mår ju dåligt över sånt, så nu måste jag verklige börja ta itag med mig själv och faktist på riktigt kanske börja tycke om mi själv.


Förövrigt så bidde det Taco med Bella idag :D, Sjukt mys! hänga med dig Bella är så sjukt najs, det är lixom bara att chilla man behöver inte bry sig så mycket, bara sitta och ta det lungt och snacka, ochframför allt garva :D

Natalja är död,
-Dåligt.

Kommentarer
Postat av: bella

haha aw :D det var jätte mysigt! måste måste måste bjuda tillbaka ssnart bara :P



natalja är döööd.

dåååligt!

2008-10-01 @ 13:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback