Killar

Kom på tidigare idag att de killar jag faller för behöver faktist inte se ut på nåt visst sätt, jag kan tycka att många killar är snyga även om de är blonda eller mörka eller smala eller mulligare,

Igentligen är det ju hela helheten av människan jag faller för, dels utseendet så klart, men sen så ska han gärna va snäll med, och även (i min mening) rätt smarta killar, jag tror jag faller för killar som tycker mycket om mycket saker. Och så gillar jag självförtroende, typ alla killkompisar som jag lixom verkligen tycker om är de som känns trygga i sig själva utan att vara skrytsam. Alltså hellre en lite neardig snäll kille än en skitsnygg idiot!

Någon som känner någon sådan så kan ni ju höra av er? XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback