Bruzaholm

Kvinna inlåst i 9 år?

Denna lilla fredliga säkra by där jag växt upp, den som för några år sen var mitt allt!
Just nu känns det faktist rätt skönt att slippa vara där,
läst massa på expressen och smålandsnytt och det är verkligen hellt sjukt!
Ringde även farsan för en stund sen,

Tydligen MYCKET folk i Bruzaholm just nu.
Tyckte inte det verkade så farligt tidigare idag, men nu när jag läst och kollat klipp mår jag faktist rätt dåligt över det,

Det sägs ju att all publisetet är bra publisetet, hmm, vet inte riktigt det ja,

Kommentarer
Postat av: Anonym

joo näär mamma gick av tåget gick robert ashberg också av.. haha snacka om komiskt :P

2008-09-07 @ 11:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback