Soft

Har vart en mycket Soft torsdag, hade sovmorgon, så jag var pigg när klockan väl ringde,
Och sen var det ju att sitta och glo på media i några timmar, vilket jag idag fann mycket roligt, det ä faktist skitkul med radio även om jag ibland tycker det är jobbigt. och som roligast är ju när man sitter i studion, jag trodde jag skulle tycka självkör var asjobbigt, men det är riktigt kul :D.

Och har hängt med Bella nu på kvällen, Det är bäst :D!


Och jag längtar till imorgon :D. Sovmorgon hur länge jag vill, sen när jag känner för kan jag gå ner till media och fixa det sista jag har att göra på programmet :D. Soft! :D. Och Sen på kvällen blir det att dra ut med Emelie och Icca, Tjoho :D

Kommentarer
Postat av: Makrill

Wiieee :D

2008-10-17 @ 12:13:25
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback