helgen,

Hae en mycke trevlig kväll i fredags, var ute på hotellet och firade Tintin som fyllt 18.

(Gaha tror inte jag kan skriva ett helt blogginlägg för mitt tangentbord reagerar inte som det ska idag utan jag måste trycka flera gånger på varje tangent)

Men efter det har det inte hänt så mycket, har mesta bara suttit i lägenheten och kollat på tv.
Men om en stund ska jag träffa Ninni så ska vi laga mat och ta oss en liten söndagspromenad (hur gammalt lät inte det?) och så ska vi gå och sola. (Hmm var flera år sen jag var och sola så det får nog ta och bli bara några minuter) Och så Bella! vi måste testa den där solduschen någon dag med!


Kommentarer
Postat av: bella

wiie, ja det måste vi! sen måste vi ha en singelkväll snart igen!! :D:D

2008-11-23 @ 16:03:53
URL: http://bellaisa.blogg.se/
Postat av: bella

sv: eller hur, svenska suger! förresten, kom på en skit fet foto ide, hoppas du vill modella, haha :D

2008-11-23 @ 21:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback