...

Fredag eftermiddag, Sitter i skolan och har lite dåligt samvete över jag inte har jobbat på ett skit under veckan. Nästa vecka måste jag se till att ta tag i det där med projektarbete.

Varför gör man så?, våra lärare är så snälla att de ger oss det förtroendet att under 2 helva veckor jobba själva, men man utnyttjar det ju inte, för att man helt enkelt bara är lat.


Åhh jag sitter och läser Blondinbellas blogg och tänker på hur jobbigt smart hon är, varför kan man inte komma på så där bra saker att skriva om som folk bryr sig om? Ja hon kanske har det bra med pengar och att hon bor i Sthlm och så, men det är ju oxå så att hon är väldigt driven, hon har ett mål, och tror på sig själv, och är oxå duktig!

Ni får gjärna ge mig något att tänka på och ge min åskit om? För det finns inget jag tycker är roligare än att tänka och diskutera och ta till mig av vad andra tycker!

Förövrigt sa Tintin en så smart sak till mig idag! Jag sa att jag ofta mår så dåligt över saker jag gjort tidigare att jag nästan kan ta livet av mig, och jag vet ju med mig att jag ofta utan anledning tycker synd om mig själv,
Och att hon typ sa et rätt ut så till mig var bara skönt på nåt sätt, Eller det hon sa var
-Jag tänker inte ta livet av mig i självömkan.
Fick mig en tankeställare!



Hmm, fredag, vad händer idag?, inte ett skit typ, blir nog till att sitta i min ensamhet och kolla Idol, Bella sa att Lars ska köra en Nirvanalåt, har tyvärr inte hört Nirvana så pass att jag kan ge någon åsikt om det innan jag hört det.

Men längtar tills imorgon, då blire fest :D!

Kommentarer
Postat av: Makrill

Sjukt bra inlägg! Jag älskar dig och skulle inte klara mig utan dig!

2008-11-07 @ 13:26:19
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Jag känner så igen mig i allt du skriver här... speciellt de där me att inte jobbba :S

Dude de e så lätt att bara skjuta upp saker asså...

If it makes you feel any better: Jag e också hemma ensam o kollar på idol Haha...

MEn de e nice de me ibland...

HA en bra kväll!

2008-11-07 @ 18:56:44
URL: http://ninniej.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback