inte så värst

Har la inte var nåt spc med den här dagen, bara en hellt vanlig (mysig, solig) dag, hafft lektioner (?) som vanligt, och mattprov, jag tror faktist det gick rätt bra, hoppas på G ialla fall :), men det spellar ju faktist inte så stor roll efter som att jag ändå har ig, men men, ett mindre pro att plugga upp :).

Hade idrott idag med, vi gjorde igentligen inget, betygsprat typ.
Men när vi satt där med klassen och pratade vände sig våran (annars tråkiga och sura) lärare mot mig och Emelie och Ange, och typ tryckte ihop munnen, och blåste ut så att det blev ett sånt där fisljud, vet inte om ni fattar, men sjukt kul! XD

och påvägen ner från idrotten kom det bara fram e gubbe och sa till mig, Emelie och Ange att vi hade fina färger :)

Kommentarer
Postat av: Makrill

Sicken sammanfattning ;)

2008-05-08 @ 09:57:55
URL: http://makrills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback