...

Fy vad galen jag blir!!!
Vår jobbiga hund har gått och pissat på mina nya skor!! sjukt galen på honom, och mamma påstår att det är mocka så att de inte går att tvätta,
Jag ska tvinga henne!
dom ska bli rena!!!
...
Annars har det inte hänt något på lovet än typ, suttit här
eller jo i söndags var jag på typ "musikcafé" i folkets hus, det var trevligt, men segt, höll på typ 4 och en halv timme, höll på att somna efter 2, men det var kul att träffa stina och Emelie :).
Ska förhoppningsvis träffa dom idag med, men jag ska dock till tandläkaren vid 3, sjukt jobbig tid, för då hinner man typ inte göra nåt före, men det är för långt in på dan för att man ska kunna sova tills desss!
Jobbigt,
Nu pallar inte jag mer, Ha de Nice.

Kommentarer
Postat av: bella

haha, snäll hund :P

2008-03-25 @ 11:07:10
Postat av: Makrill

Fy vad taskigt av den då :P

2008-03-25 @ 12:05:20
URL: http://makrills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback