The Time of our life

Det är ju faktist nu, vi är fortfarande unga, vi har inte bestämt vad vi ska göra med livet än, vi har fortfarande tid att bestämma oss,
Alltså fy vad soft det är att gå i skola, Jag tycker bara man skulle slippa läxor, för många ungdommar hinner ju inte koppla av för att de har så mycket att göra med skolan efter skolan,
Men det är ialla fall soft att träffa kompisarna varenda dag,

och vi kan ju faktist göra vad vi vill med livet, bara en tanke som slått mig de senaste dagarna.

Och så har jag funderat över varför jag hatar att leva på det sättet jag gör, jag ahr ju allt, jag har de underbaraste av kompisar, en familj som älskar mig, en egen lägenhet som allt jag behöver göra för att behålla är att gå i skolan,
och ändå så hatar jag det, det kanske är just för det, jag har allt och har aldrig behövt anstränga mig, bara flytit igenom livet, jag har ju faktist så mycket, men fy vilken jobbig människa jag är som är så arg på allt jag inte har,

Ne jag kommer inte fram till nåt, det är hellt enkelt så attt jag är arg på den människan jag är och hatar den så att jag inte vill leva.

Kommentarer
Postat av: Hedd

Jo, egentligen borde jag det..

Tack för att ni kom (: <3

2008-06-07 @ 16:56:14
URL: http://amberheart.blogg.se/
Postat av: Makrill

Vi har ju inga läxor typ :P

Och du är bra, vare sig det flyter på bra, eller går segt. Du har alla odds för att få ett underbart liv. Jag älskar dig massor..!

2008-06-07 @ 17:16:25
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback