Lördag kväll

Igår ringde stina till mig vid typ 6 och undrade om vi kunde göö nåt så jag gick bort till henne, och vi gick ut och gick, gick upp mot några vi känner och började då få massa snöbollar på oss av någon töntig smågrabb, jag fick en runt ögat och började typ böla för det var ISKALLT!

Men sen ialla fall gick vi hem till stina som ringde lisa, vi tänkte typ åka in till hotellet först men det var bara pubkväll, så lisa hittade en fest och fixade någon som körde så vi kom till en fest i Ingatorp, Jag hade sjukt kul, det var kareoke och massa snack med folk och så dansade vi lite, minglade runt lixom, alla var astrevliga, om man då hade druckit hade man typ fått hur mycket dricka man hade villjat,Sjukt kul

Adam kommer utspringade i kallsonger menas vi andra står i vinterjackor
Matilda kramar
Matilda säger: o my god, jag kramade en naken man!

Kommentarer
Postat av: Makrill

Haha det sista var klockrent! :D
Tycker det är starkt av dej att inte dricka!
Du är bäst

2008-01-13 @ 21:52:38
URL: http://makrills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback