...

Nu är det dax att åka hem då, eller en halvtimme kvar. Det ska bli skönt, jag är sjukt trött nu.
Ska dock ta mig in till stan och sätta mig på tåget själv, det kommer gå bra, det känns värre sen i Sthlm :S. ska byta tåg där, men det ordnar sig, hem kommer jag nog alltid, och om jag inte gör det blir det ju jobbigare men det går nog det med :P.

2 dagar till skolan börjar, :S. det ska bli kul att träffa alla men jag skulle ialla fall villja ha lite mer lov för att bara sova några dagar, men jag får sova imorgon.

kanske träffar stina med imorgon =D, det vort trevligt :). bara jag får sova några timmar på morgonen :P.

Nu verkar det som vi har en dator hemma med =D. samuel ringde mig nyss och sa att mamma och pappa hade vart och hämtat den, men jag glömmde fråga om han hade lagt in photoshop igen, annrs blir det jobbigt, för då måste man leta reda på skivan och göra det själv :P

Ne nu ska jag inte skriva mera strunt här

Godnatt eller nåt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback