...

Jaha ja, sista kvällen i uppsala då, har inte hänt så mycket nu det sista, idag har vi typ bara bakat och sett på tv.
Men igår hände det lite mer, vi gick på stan och käkade kinabuffé.
 Men när vi var inne på hm blev det pinsamt, Emelie hade bytt om i ett provrum och bad mig komma och kolla, men jag gick fel för att det var en som hade lika dana skor som emelie, och jag typ sorry jag gick fel och gick asgarvande där ifrån, SJUKT PINSAMT!.

Men jag missade intohimokonserten som var i vetlanda igår :(. Dels för att jag var här, och så hade jag ju glömmt datumet och så vet jag inte om jag hade någon att gå med men det hade jag nog hafft :P, men sjukt surt! hade villjat åka dit.

Kommentarer
Postat av: Makrill

haha pinigt :P

2008-01-07 @ 18:49:15
URL: http://makrills.blogg.se
Postat av: Emelie

sjukt kul med omkladningdrummet!!!!

2008-03-12 @ 09:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback