tråkhelg blev brahelg

Trodde jag skulle ha astrisst i helgen men allt lösta sig. Fick sms från Bella att hon var på hotellet i går kväll, så sprang in dit (Fick dock stå i kö i typ en kvart, Ofta man får stå i kö för att komma in på hotellet i vetlanda? :O),
Kan ju tacka Cykelkillen för att han betalade min garderob med,
-Tack för det.
OCh sen blev det en askul efterfest med massa nintendo Wii.



Och idag fyllde Ninni 18 Så grattis till henne :D. Firade henne med middag på Ceylan, mycket gott (och dyrt) Och nu är jag galet svartsjuk på Ninni och Nelle, som just nu är påväg till Jkpg för att gå på konsert med Peter Jöback!

Kommentarer
Postat av: Nällöö

Haha, alltså.. min pasta bolognese va inte så god xD tror deras kycklingpasta va mkt godare xD

2008-12-16 @ 11:14:29
URL: http://fuckaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback