1a december

Känns som det här kommer bli den bästa julen på flera år, jag vet int riktigt varför men det känns bra, jag har lixom fått tillbaka glädjen lite inför jul. Lixom i år känner jag inte något behov av att jag måste va med familjen och fira, utan jag kan göra något annat, åka till någon släkting, eller förhoppningsvis jobba.

Jag är glad det här änns bra, måste bara skaffa mig en adventskalender med! det får bli imorgon för det kan ju inte gå för långt in i månaden innan jag köper någon!

Kommentarer
Postat av: Linnea

jaa, nu längtar till julen, men snö skulle vara lite roligare

om det är :) johan tyckte jjag skulle vinna, men nu hoppas

jag kevin vinner :) kram !

2008-12-03 @ 09:04:16
URL: http://soundofadream.blogg.se/
Postat av: Siw

Hej du glade!!

Vad fint det var här då!!Du är en pärla och duktig på det mesta.

Hur var det med kroppkakor, är du pigg på att koka. På lördag vore bra för mig. / Siw

2008-12-03 @ 14:43:38
Postat av: Buy or Sell - En bloppis!

Passa på att fynda julklapparna hos Buy or Sell!



Kika under kategorierna; Att köpa... & Att sälja... där står det precis hur du ska gå tillväga.



Välkommen!

2008-12-04 @ 00:57:04
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Siw Ek i Bankeryd

Hej!! Är du inte inne och skriver här. Jul är förbi för länge sedan. Hur är läget.

mvh siw

2009-04-05 @ 15:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback