Trying To Recall

Fick för mig att sätta igång den låten igen, Den är bra, var nog ett år sen jag hörde den, förstår på sätt och vis varför jag tyckte den var så bra,
 

Jag stör mig lite på mig själv, Igår när jag satt ensam i min lägenhet kommer det et intresant ämne på tv (kommer dock int ihåg vad det var nu :P) och just då hade jag inte datorn med mig,
Varför har man ingen dator när man behöver den och verkligen känner sig sugen på att skriva?

Jag har dock börjat tycke det är rätt trisst att skriva blogg så det är/kommer bara vara när ja känner för det någon gång ibland nu, pallar inte skriva så ofta,

men jag ber om ursäkt at det mesta här är depp, men det är så jag känner och det känns bra att få ut hur jobbigt det mesta oftast är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback