...

NEJ JAG VILL INTE!!! ska ha pro i trafikkunskap snart, jag har inte hängt med ett skit under hela året så jag kommer så ha IG! tror att jag kommer få det i kursen med.

Fick reda på igår att jag inte får sommarjobb på hjältevadshus i sommar :(, de ska tydligen inte ta in feriearbetare iår,
men har ialla fall nyss vart och lämmnat in en ansökan till hemtjänsten här i vetlanda.
funderar på om jag borde gått typ till handikapstjänsten och så med, behöver så mycket pengar jag kan få,
får ju ingen inakodering i sommar så får betala lägenheten själv :S.

jaja det ordnar sig, ha de gott =D

Kommentarer
Postat av: stina

det är klart det ordnar sig :)

2008-04-10 @ 16:46:07
Postat av: Makrill

Det ordnar sig bruden ;)

2008-04-10 @ 19:41:32
URL: http://makrills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback