...

Var på bio nyss, Ps I love you, sjukt söt film, Jag vill bli kär!!!
Skrev det nyss till Nelle, hennes svar blev,
-Börja gå ut,
Sant sant, men jag vet inte om jag skulle våga, och så tror jag inte jag skulle träffa min typ av kille ute på stan lixom, jag vet dock inte om jag riktigt skulle hitta honom i kyrkan eller nåt sånt heller, jag vill typ ha en kristen kille men inte så extrem. Får flörta på nyhem i sommar XD.

Jaja, på bion ialla fall, det första som hände var att Emelie höll en cola mellan knäna och råkade trycka till så det flög i en stråle ut och blötte ner både Emelie och hennes stol, och vi andra fann det mycket roande :P, men det tror jag hon med gjorde, eller gör nu ialla fall :P.


Ps. I love you


Kommentarer
Postat av: makrill

haha ja.. lite kul var det väl :P
Du kommer bli kär!! :D
I LOVE YOU!

2008-04-10 @ 00:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback