Second set up <3

kom nyss hem från en spelning med second set up =D, jag har vart på alla spelaningar =D. och ja, dom /ni (bara folk ur bandet som läser :P) är GRYMMA!

I allmänhet har dagen vart trevlig, vart i skolan hängt och försökt få ihop en låt vi ska spela in om miljön :P, idag hörde faktist jag med att det var lite per gessle över det :P.
God mat var det me i skolan för en gångs skull :P.
ja senare hängde jag en stund med Elle och Ange på stan <3, astrevligt, testade 2 kläningar, en svart assnygg men den var för liten :(, och en rätt ful som var lagom XD. men ialla fall att JAG ialla fall testade dom.
sen bidde det pizza med bra folk, second set up+Icca typ.

Men det roligaste undar dan var att kra skarader (stavning) uppe hos Ninni, ******* kommer på att hon luktar illa XD. sjukt kul :P, och jah och emelie tänker rätt lika :P. *love ya girl*

men sen drog vi till deras spelning som sagt, eller ja, gicka och hämtade Heddas (och boscos och lite stinas kompis) Johannes på stationen för att han inte hittar i vetlanda, och vi hade en rolig konversation om att det vore onödigt för honom att åka till vetlanda när han bara behöver åka till eksjö var eviga dag :P.
men ialla fall så träffade jag på björn och då blev det kramkalas,
sen var de några kassa band "vetlanda mg" ey yo mannen, wazup?

sen spelade tjejerna i secondset up och ägde som vanligt, dock några missöden, men det är sånt som händer, ni äger <3.
ringde morsan, och så spelade några fel dåliga band, och precis när Obey skulle börja fick morsan och pappa för sig att dom skulle vara framme i vetlanda och hämte mig, så nu är jag här hemma och skriver världens mest meningslösa blogg när jag bara hade kunnat skriva Second set up äger, därför tänker jag skriva det med

Second set up äger!

Kommentarer
Postat av: bella

Du är bäst emma :D

2007-12-16 @ 23:13:58
URL: http://isabellahall.bloggagratis.se
Postat av: Makrill

Du är grym!!!!!!!!!!

2007-12-17 @ 10:37:04
URL: http://makrills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback