...

Halvtimme kvar till julafton!

Jag satt och kollade på ett program om Abba nys, kanske inte jättekul, men jag tycker dom var sjukt bra, och fatta att deras musik nu 30 år senare fortfarande är hur stor som helst, och att det bandet som har sållt mest skivot i hela världen är svenskar! rätt coolt,

Men dom sa en bra sak där ialla fall,
Ute i världen ses svenskar tydligen som rätt tråkiga och tillbakadragna, grejen är inte att vi är tråkiga utan bara ledsna, på ett bra sätt, alltså vi tänker mycket, hmm förresten omdet är så bra vet jag faktist inte.
Jag hade tänkt att skriva nått asfilosofiskt om det här men nnär jag tänker efter blir det inte så bra som jag hade tänkt för vi är ju inte sånna, vi är faktist rätt egoistiska och så tänker vi bara på vad alla andra tycker och det är därför vi inte vågar vara utåotriktade och glada, eller ja glada kanske vi inte är, tänk om man kunde få tag på den där glädjen som typ grekerna har, *opa* typ, livet kanske vore lättare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback