...

Nu sitter jag i skolan och vi ska börja med mulitmedian, har precis hafft matte så det kan jag ju alltis skriva lite om,

Vi pallade inte jobba så för att vi inte jobbade började vår lärare snacka med oss för att vi ändå inte gjorde någon ting, då började jag ta upp vad vi gjorde på matten på IV, typ gjorde hängmattor av tidningar och ett långt snöre,
så läraren var bara tvungen att visa hur man gjorde papper starkast, men den konversationen tog slut rätt fort,
så då började vi snacka om gud och religion istället, Bella och Tintin satt och sa att dom inte tror alls på det och jag försökte tjaffsa imot utan framgång :P. men Ronny (lärarn) lyckades bättre, han typ sa att han inte tror på det för att han tror på mattematiken och vetenskapen men att det ändå finns vissa grejer som inte kan förklaras med hjälp av det, som tillexempel spöken om man då tror på spöken för det finns inget vetenskapligt som vsar vad dom är för någe.

och sen kom vi typ in på profetsior, och att det står i bibelen att 2 torn ska falla och grejer, och det har hänt, och Bella snacka om nån snubbe som typ har förutsatt 3 saker som faktist har inträffat,

Jag vet faktist själv inte varför jag tror på gud, jag bara gör det, men jag tror på samma gång att man styr sitt eget öde och kan då välja att vända sig till Gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback