...

Inte skrivit blogg tidigare idag så jag är tvungen att göra det nu, 10 minuter till bussen går :S.
Har vart en riktigt bra dag idag :).
Första spelade vi in ett radioprogram (som inte kommer sändas) vårt första, sjukt kul, det blev asbra, Emelie och Kim, ni var asduktiga :). jag är rätt nöjd med min insatts jag med :P, fick allt att passa in med tiden och allt, var ett missöde men det fixade vi när vi testkörde så det ordnade sig :).
Sen var det socialspykriatri, (stavning) det brukar va sjukt trisst, men inte idag :P, fick se på min favoritfilm, eller var ialla fall det när jag var mindre, Livet är en shlager!den är sjukt bäst

-Hur cp får man va?

-Jag brukar kalla mig Nettan när jag chattar på nätet
-Jasså är det du, Kåt australiensre XD.

Det var det nu ska jag till bussen, skriver nog någe inlägg när jag kommer hem med..

Kommentarer
Postat av: Makrill

haha lite kul var den :) du var as bra du med :)

2007-12-18 @ 20:14:14
URL: http://makrills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback