...

Vi satt och diskuterade om självmord och sånt när vi fikade förut.
och då tänkte jag att jag skulle ta och skriva min åsikt om det, Själv kan jag förstå dom som gör det, om man känner att man mår så skit att det inte finns några andra utvägar skulle jag med göra det, och okej även om jag inte tycker om att leva som det är nu är det SJUKT långt till att det skulle gå så långt att det skulle hända.
Och en grej som tintin sa är att hon tycker det är fegt och att man bara tänker på sig själv när man gör det, ja kanske det är så, men det kan ju oxå bero på att dom omkring inte visat den kärlek som behövs för att få en människa att inte ta steget,
Det är oxå ett av skälen till att jag inte skulle göra det, det finns för många som älskar mig, jag skulle inte vilja såra de som bryr sig om mig.
Helst skulle man aldrig blivit född, det vore det allra enklaste, då skulle ingen sakna en, man skulle missa mycket som är bra, men som saggt är inte livet mer jobbigt än vad det är roligt?


Kommentarer
Postat av: Makrill

Nej, livet är nog roligare än tråkigt.
Självmord är ett sätt att slå sina nära och kära det hårdaste man kan. I magen. :P

2007-12-17 @ 12:28:10
URL: http://makrills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback