...

Då var det morgon igen då, 9 dagar kvar till jul och inte en tillstymmelse till snö. Blir nog inget av den varan den här julen heller, kommer vi någonsin få uppleva en jul med snö igen? vi kanske verkligen borde börja ta hand om klimatet?, jag har inte brytt mig så mycket om det där igentligen, men å andra sidan så vill jag ju ha mina kalla snöiga vintrar så man kanske skulle börja tänka på det.
Men igentligen, vad har jag att klaga på för att det inte kommer snö?, jag såg på tv för ett par dagar sen att det finns en ö mitt ute i intet någon stans i afrika
 där det bor folk och deras ö håller på att försvinna för att polarisarna smälter och vattennivån ökar, så då kommer dom inte ha någon stans att bo, ja kankse inte låter så farligt?, vad ska vi bry oss om det? tank om det skulle hända oss! då skulle vi nog bry oss, det är nog inte långt kvar till det händer här heller, hela skärgården kommer försvinna, vattnet letar sig upp på fastlandet, Grattis du som bor långt ifrån havet, du får snart en ny granne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback