...

Kvällen har bestätt av att se på tv, började med 3 humorprogram, fann inte någe av dom spc roande, men bra tidsfördriv.
Det första var Svensson svensson som de senaste veckrona har vart riktigt tråkigt och dåligt, tyckar det är störande att dom behandlar Gustov (stavas det så?) som att han vore sjuk i stället för att han bara är lite dum, de enda som är roligt är gustov och greta typ.
Sen var det Babben och co som jag bara fann roligt första veckan jag kollade på det, rätt halvdågiga B komiker, eller det är typ 2 som är rätt roliga, typ han finnen (var dock inte med ikväll) och så en till som är rätt snygg som var med ikväll, vet inte riktigt vad han hette, dock hellt okej gäster i programet men det hjälper inte när programledaren är  halvkass.
Det 3dje jag kollade på var bakom kulisserna, det jag har sett av det tidigare har vart askul men ikväll va det la så där,  har inte så mycket att säga om det, dock bra  programledare och för den delen bra gäster, jag är la bara inte på humör för humor  ikväll kanske.

Men ialla fall, vid 11 när jag skulle stänga av och tänkte sova bläddrade jag bland kanalerna och såg att Änglagård började, och så gock det med sovandet. Det var typ min favoritfilm när jag var mindre så jag tänkte att jag skulle se om jag fortfarande fann den lika bra, det gjorde jag inte, men det handlar nog mest om att jag brukade kolla på ettan och tvåan efter varann när jag var mindre men nu gick som saggt bara ettan och jag fick bara halva handligen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback